بالا: اتللو (اورسن ولز ۱۹۵۱)
وسط: مهر هفتم (اینگمار برگمان ۱۹۵۷)
پایین: هشت و نیم (فلینی ۱۹۶۳)
__________________________________________________
بالا: ورونیکا فوس (راینر ورنر فاسبیندر ۱۹۸۲)
پایین: سانست بلوار (بیلی وایلدر ۱۹۵۰)
__________________________________________________
بالا: سرگیجه (آلفرد هیچکاک ۱۹۵۸)
پایین: انزجار (رومن پولانسکی ۱۹۶۵)
__________________________________________________
بالا: خوب و بد (مالکوم کلیر)
پایین: مالنا (جوزپه تورناتوره ۲۰۰۰)
__________________________________________________
بالا: داستان کوتاهی درباره کشتن (کریستوفک کیشلوفسکی ۱۹۸۸)
پایین: رقصنده در تاریکی ( لارس فون تریه ۲۰۰۰)
__________________________________________________
بالا: توت فرنگی های وحشی (اینگمار برگمان ۱۹۵۷)
پایین: گوست داگ سلوک سامورایی (جیم جارموش ۱۹۹۹)
__________________________________________________
بالا: قوی سیاه (دارن آرنوفسکی ۲۰۱۰)
پایین: جوکر (تاد فیلیپس ۲۰۱۹)
__________________________________________________
"دویدن در راهروهای موزه لوور"
پایین: دسته جداافتاده (ژان لوک گدار ۱۹۶۴)
وسط: رویابینان (برناردو برتولوچی ۲۰۰۳)
بالا: چهرهها، روستاها (آنیس واردا و جی آر ۲۰۱۷)
__________________________________________________
"گوی شیشهای نمادی از معنویت، حیات و حرکت جاودانه"
بالا: اعتصاب (سرگئی آیزنشتاین ۱۹۲۴)
پایین: زندگی دوگانه ورونیک (کریشتف کیشلوفسکی ۱۹۹۱)
__________________________________________________
چپ: رزمناو پوتمکین (سرگئی آیزنشتاین ۱۹۲۵)
راست: تسخیرناپذیران (برایان دی پالما ۱۹۸۷)
__________________________________________________
بالا : پرسونا (اینگمار برگمان ۱۹۶۶)
پایین : سرگذشت سینما (ژان لوک گدار ۱۹۹۹)
__________________________________________________
درختان و تنهایی
بالا: اموبرتو دی (ویتوریو دسیکا ۱۹۵۲)
وسط: مرد سوم (کارول رید ۱۹۴۹)
پایین: خداحافظی طولانی (رابرت آلتمن ۱۹۷۳)
__________________________________________________
راست: راننده تاکسی (مارتین اسکورسیزی ۱۹۷۶)
چپ: راننده (نیکلاس ویندیگ رفن ۲۰۱۱)
__________________________________________________
بالا: کلوزآپ (عباس کیارستمی ۱۹۹۰)
پایین: خواب زمستانی (نوری بیلگه جیلان ۲۰۱۴)
__________________________________________________
چپ: سریال بریکینگ بد (وینس گیلیگان)
راست: پالپ فیکشن (کوئنتین تارانتینو ۱۹۹۴)
__________________________________________________
بالا: سه رنگ: سفید (کریستوف کیشلوفسکی ۱۹۹۴)
پایین: همه میدانند (اصغر فرهادی ۲۰۱۸
(در هر دو فیلم خرابکاری کبوتر بر روی شانهی کاراکتر اصلی فیلم، در ادامه سلسلهای از حوادث ناگوار را در پی دارد)
__________________________________________________
راست: سکوت (اینگمار برگمان ۱۹۶۳)
چپ: درخشش (استنلی کوبریک ۱۹۸۰)
__________________________________________________
بالا: لالالند (دیمین شیزل ۲۰۱۶)
پایین: سرگیجه (آلفرد هیچکاک ۱۹۵۶)
__________________________________________________
بالا: ماجرا (میکل آنجلو آنتونیونی ۱۹۶۰)
پایین: جاده مالهالند (دیوید لینچ ۲۰۰۱)
__________________________________________________
بالا: نشانی از شر (اورسون ولز ۱۹۵۸)
پایین: روانی (آلفرد هیچکاک ۱۹۶۰)
__________________________________________________
چپ: هفت سامورایی (آکیرا کوروساوا ۱۹۵۴)
راست: مهر هفتم (اینگمار برگمان ۱۹۵۷)
__________________________________________________
بالا: وقتی زنی از پلکان بالا میرود (میکیو ناروسه ۱۹۶۰)
پایین: در حال و هوای عشق (وونگ کار وای ۲۰۰۰)
__________________________________________________
بالا: اسب تورین (بلا تار ۲۰۱۱)
پایین: خواب زمستانی (نوری بیگله جیلان ۲۰۱۴)
__________________________________________________
چپ: دکتر جک (فرد سی نیومر ۱۹۲۲)
راست: جان ویک ۲ (چاد استاهلسکی ۲۰۱۷)
__________________________________________________
چپ: برخی از نماهای فیلم های هیچکاک
راست: جزیره شاتر( مارتین اسکورسیزی ۲۰۱۰)
__________________________________________________
پایین راست: عطش (اینگمار برگمان ۱۹۴۹)
بالا راست: اشاره کوتاه (انیس واردا ۱۹۵۵)
بالا چپ: سال گذشته در مارین باد (آلن رنه ۱۹۶۱)
پایین چپ: سکوت (اینگمار برگمان ۱۹۶۳)