📽Soheil 📽ببین آخه مسوله ای که هست اینه که فیلم شرایطیو نداره که تو آکادمی شرکت کنه از فرمش گرفته تا مدیوم تئاتریش مورد پسند آکادمیا نیست. سینما نیمکتو بیشتر بعنوان تجربه یا کار جشنواره ای میشه به حساب آورد.
.
حالا سینما نیمکت رحمانیان که هیچ ما خیلی بزرگتر از فرهادی داشتیم مثه کیارستمی,شهید ثالث , بیضایی, تقوایی و خیلیای دیگه اما سینماشون یا سینمای عام نبوده یا اینکه محدود به جغرافیای سرزمینشون..
یه سریا هم فیلماشونو اصلا نفرستادن جشنواره ها تا توفیقی کسب کنن
خیلیاشونم مثه بیضایی و تقوایی زمانی که باید کار میکردن فیلمی نساختن.
موضوع اینه که فیلمای فرهادی هم از لحاظ ساختار و فرم و هم از لحاظ جذب مخاطب و منتقدین موفقه حالا چه فیلم قوی تری داشته باشیم ازش یا نه..
من خودم تو این چن سال فیلمی مثه خواب تلخ امیر یوسفی یا در دنیای تو ساعت چند است یزدانیان رو به مراتب بیشتر از فروشنده دوس دارم.