تریبون آزاد طرفداری :
شما نیز می توانید مطالب، یادداشت ها و مقالات خود را به ایمیل news@tarafdari.com ارسال نمایید. جهت همکاری در سایت نیز می توانید با ایمیل info@tarafdari.com تماس حاصل فرمایید.
امید صادقی
اختصاصی طرفداری -
یک- قصه ی فرهاد بالاخره برای آبی پوشان شیرین شد و بعد از همه ی تلخی های این یکساله, با بازگشت مجیدی آبی ها کامشان به شیرینی عسل شد و همه ی چشم انتظاریشان از ابتدای فصل به پایان رسید. آنها که از همه ی نفاق ها و کینه های بیزار بودند فقط و فقط به موفقیت تیم محبوبشان فکر میکردند و می دانستند که شماره ی 7 محبوبشان مهره ی گم شده ی پازل این فصل است. امیر قلعه نوعی نیز پس از لجبازی فراوان از موضعش کوتاه آمد تا طرفداران آبی خوشحال و خوشحال تر شوند. اما در این بین نکته ی جالب عده ای بودند که جلوی درب باشگاه استقلال تجمع کرده و به اصطلاح به صلح مجیدی-قلعه نوعی اعتراض داشتند.
دو- این عده که با عکسی در دست یا لباسی مُنقّش به تصویر زنده یاد ناصر حجازی آنقدر عصبانی بودند که گویی ارثی از آنان به یغما رفته . با پیاده شدن مجیدی از ماشینش, این افراد به سمت این بازیکن یورش بردند و او را مورد بازخواست قرار دادند و همچنین با عده ای از طرفداران استقلال هم به درگیری فیزیکی پرداختند. لپِ کلام این عده هم این بود که چرا مجیدی که چندین ماه پیش گفته بود شاگرد مکتبِ حجازی است به استقلال برگشته و با امیر قلعه نوعی کار می کند و این کار باعث شده با احساساتشان بازی شود!.
سه- نکته اما اینجاست که در باشگاه های استقلال و پرسپولیس همه رفتنی اند. مجیدی رفت، قلعه نوعی رفت اما این باشگاه ماند. شاید به دلیل هزاران هزاری که هرگز در این روزها به قصد اعتراض به خیابان نیامدند. برای آنها استقلال همیشه بزرگتر بوده از قلعه نوعی و مجیدی و حتی مرحوم حجازی. آنها اگر خوشحالند به این دلیل است که احتمالا تیم بهتر و قوی تر از نیم فصل اول خواهد بود ، چه ، در نهایت موفقیت است که همه را خوشحال می کند نه اینکه چه کسی گل آخر را زده و جام را کی بالای سر برده. به فوتبال از امثالِ شما و خیلی ار لیدر ها لطف هایی زیادی رسیده است و حالش این است که الان می بینید. لطف فرموده لذت کُشی را بس کنید و بگذارید هواداران با همین اندک دلخوشی, دلخوش باشند.
چهار- و البته یک سئوال مهم.مکتب حجازی چیزی است که در این یکی دو روز بارها از آن شنیده ایم. چیزی که نمی دانیم وجود خارجی دارد یا فقط یک مفهوم انتزاعی است. . سوال اینجاست این افراد که داعیه حضور در این مکاتب را دارند چه منفعتی می برند که در ساعت 1 بامداد شبی بسیار سرد این چنین معترضند؟! آیا مشکلی در جامعه و مملکت دیگر وجود ندارد؟!