20 18خانه به دوش و متهم گریخت عطاران نه فقط عرصه کمدی بلکه از سریال های فاخر و ماندگار تاریخ تلویزیون ایران بدون تاریخ انقضا هست، بهترین کارهای مدیری صرفا در سطح یک اثر کمدی استاپ میکند و به لحاظ کیفیت، ارزش و اثر نمایشی در اندازه کارهای مهم عطاران نمیرسد و جز شبهای برره اکثرا تکراری ساده و دارای تاریخ انقضا و اصطلاحا امروزه دموده شده! الان مقایسه پاورچین با مثلا متهم گریخت بعنوان یکی از مهمترین کارهای این دوتا به وضوح عقب ماندگی و ساده و سطحی بودن اثر مدیری را نشان میدهد و فضای واقعی و اجتماعی ملموس عطاران که کاملا امضای مولف خودش هست قابل مقایسه با فضای فانتزی و غیر واقعی مدیری که البته وام دار کمدی غرب از لورل هاردی تا فرندز هست نیست.
با این حال مدیری پدر طنز کمدی تلویزیون ایران هست و قطعا اصلح و حق دارد هر اظهار نظری کند همانطور که منه مخاطب محق هستم.